Зміст
Гарантійне обслуговування продукції Nokta | Makro здійснюється тільки при пред’явленні заповненого гарантійного талона. Гарантія із зазначенням найменування продукту (товару), серійного номера, терміну гарантії, дати продажу, за наявності підписів Продавця та Покупця, друку Продавця. При першому зверненні гарантійний талон повинен бути без помарок та виправлень.
Гарантійне обслуговування включає: діагностику несправностей і ремонт товару в залежності від типу гарантії. Обслуговування проводиться лише за дотримання Покупцем Правил експлуатації та транспортування товару.
ОСНОВНІ ПОЛОЖЕННЯ NOKTA | MAKRO В УКРАЇНІ
- Виробник NOKTA | MAKRO Detectors гарантує кінцевому споживачеві, що продукція NOKTA MAKRO не матиме зовнішніх дефектів та технічних несправностей протягом періодів, визначених у пункті 2.
- Стандартні гарантійні терміни на детектори NOKTA | MAKRO такі:
- Електронні системні блоки, пошукові котушки, штанги та ручки мають гарантію протягом 2 років з дати придбання;
- На всі літієві акумулятори та аксесуари фірми NOKTA | MAKRO, не перелічені у пункті “2”, гарантія протягом 6 місяців з дати покупки.
- Гарантія на сторонні аксесуари та елементи живлення (батарейки AA/AAA/Крона) не поширюється.
- Обмежена гарантія на детектори NOKTA | MAKRO покриває лише ті дефекти, які виникають внаслідок нормального використання продукту відповідно до друкованих інструкцій NOKTA | MAKRO Detectors і не покривають жодних інших проблем, у тому числі, що виникають внаслідок:
- нещасного випадку, неправильного використання, недбалого використання або неналежного обслуговування;
- програмного забезпечення, деталей або матеріалів, що не надаються та не підтримуються NOKTA | MAKRO Detectors;
- робота поза специфікаціями продукту зазначених у друкованих інструкціях та технічним посібником;
- несанкціоноване втручання або обслуговування покупцем або третьою особою.
- Ця гарантія втрачає чинність, якщо:
- серійний номер пристрою видалено або змінено;
- пристрій та/або його частини та аксесуари – які не вказані як водонепроникні – піддаються надзвичайно гарячим, холодним чи вологим умовам або занурюються у воду чи іншу рідину.
- В жодному разі виробник NOKTA | MAKRO не несе відповідальності за прямі, непрямі, спеціальні, випадкові або слідчі пошкодження, збитки або витрати, включаючи, але не обмежуючись цим, пошкодження, втрати або витрати внаслідок збоїв у роботі або експлуатації обладнання.
- Клієнт повинен повернути будь-який несправний компонент представнику NOKTA | MAKRO або одному з його уповноважених дилерів з оплатою доставки вантажу.
- Якщо сервісний центр протягом відповідного гарантійного періоду отримує повідомлення про дефект будь-якого продукту, на який поширюється гарантія NOKTA | MAKRO Detectors, він повинен або ремонтувати, або замінити виріб на свій розсуд.
- Гарантійному та післягарантійному обслуговуванню підлягають металошукачі, котушки та інші електронні пристрої, які офіційно ввезені в Україну, регламентується підтвердженням серійного номера.
Політика заміни та повернення продукції NOKTA | MAKRO
- Перш ніж ви зможете повернути будь-який продукт NOKTA | MAKRO вам потрібно отримати дозвіл на повернення комплекту. Це стосується всіх повернень виробу, включаючи гарантійний ремонт/заміну та не гарантійний ремонт.
- Вам необхідно надати повну інформацію, включаючи фото/відео матеріали. Оцінивши проблему, сервісний центр повідомить інформацію щодо подальших дій.
- Отримавши дозвіл, запакуйте виріб належним чином. Увімкніть у пакет супровідний лист із описом проблеми та контактною інформацією. Ви також повинні надати оригінальний гарантійний сертифікат, датований та скріплений печаткою дистриб’ютором або дилером усередині упаковки.
- Ми не прийматимемо несанкціоновані повернення або неоплачені товари, ми повернемо їх вам за ваш рахунок.
- Відділ ремонту оцінить все повернення на ремонт обладнання для визначення гарантійного покриття та вирішить усі питання, які можуть виникнути при оцінці, щоб остаточно визначитися з гарантійним обслуговуванням.
Упаковка вашого відправлення
Захист цілісності повернутих продуктів шляхом упаковки та належної доставки – це ваша відповідальність. Ми залишаємо за собою право відмовити у гарантійному покритті за будь-які збитки невиконанням таких вимог щодо упаковки:
- Всі електронні компоненти повинні бути проклеєні та/або утримуватися в їх оригінальній захисній упаковці або еквівалентній їх заміні;
- Всі деталі повинні бути упаковані надійно всередині зовнішньої коробки для запобігання механічним пошкодженням;
- Зовнішня упаковка повинна бути достатньою, щоб захистити вміст від звичайних небезпек доставки.
Гарантійний ремонт та заміна
З урахуванням умов обмеженої гарантії, що діє на момент придбання, сервісний центр відремонтує або замінить виріб, який не відповідає умовам, передбаченим у межах гарантійного періоду продукту без урахування витрат на доставку. На продукцію, придбану у офіційного дистриб’ютора чи дилера, гарантійний термін починається з дати придбання. Гарантійний сертифікат повинен бути датований та скріплений печаткою дистриб’ютором або дилером при покупці. Гарантійний термін продовжується (з дати придбання) після обслуговування, ремонту чи заміни. Винятком є дефекти, які були виявлені протягом 14 робочих днів з моменту відвантаження товару, за умови, що товар не був у вжитку, відсутні будь-які сліди використання на збережену упаковку, комплектацію та всю документацію. У цьому випадку товар може бути замінений на новий з оформленням відповідного, нового гарантійного листа.
Якщо проблема з металошукачем
Перше, що потрібно зробити, уважно прочитайте інструкцію. Можливо, відповідь там уже є. Перевірте рівень заряду елементів живлення. І звертайтеся до нас. Головне, якщо у вас офіційний металошукач Nokta Makro – ви ніколи не залишитеся з питаннями віч-на-віч. У нас найбільш відкрита та доброзичлива технічна підтримка, найкраще гарантійне обслуговування, професіонали за вас.
У нашому СЦ діагностика та ремонт пошукової техніки будь-якої складності – металошукачі, котушки, піноінтери. В наявності запчастини та комплектуючі. Продовження гарантії, розширене обслуговування.